نیمروز از شبکه ی 3




    نیمروز از شبکه ی 3


   وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز از شبکه ی 3
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 16469
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2331
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» امروز نیمروز

سلام دوستان نیمروزی.

برنامه ی امروز یه شور و شوق دیگه ای داشت واقعا ما که حال کردیم خیلی جذاب بود واقعا یه همچین برنامه ای با یه همچین مجری کم که هیچ اصلا پیدا نمیشه.

و امروز من به رشته ی ورزش زور خانه ای که قبلا اصلا ازش خوشم نمیومد علاقه پیدا کردم.

آقای مرشد جگر ما رو سوزوند آخه ماهی 350 تومن کجای یه خانواده رو میبینه حالا اگهه فرض کنیم این خانواده چهار نفر بیشتر نباشند.

امروز علی آقا دوباره ترکوند خیلی گله این علی آقای ما من که واقعا شیفتش شدم روک و با معرفت دوباره دوباره که علی واقعا گله و اخلاق پهلوانی دیده میشه درعلی اقا اصلا نمیدونم در وصف داش ضیاء چی بنویسم.

واقعا فرهنگ غربی داره به فرهنگ ناب ایرانی تحمیل میشه آیا اینطور نیست؟اون روحانی که جونشو باسه دو تا دختر به خطر انداخته بود واقعا مرد به معنای تمامه اما خوب نباید از چنین دخترای بی حجابی دفاع می کرد چون میدونم چراغ سبز از این دخترا بوده حتما بوده.

دیگه مطلبی ندارم شمارا به خداوند بهاری میسپارم.

در ضمن اگه وقتی کردین نظری بدین ممنون.

 



نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت17:03---23 آبان 1390
من به خاطر اين كه حرف جديدي ندارم كه بگم هي اين ها رو تكرار مي كنم چي كار كنيم چون چيزي به ذهنم نمياد شما اگه بلديد بگيد خوشحال ميشيم به هر حال من از همين قدر هم راضيم من ديگه حرفي ندارم اميدوارم عيد غدير به همه شما خوش بگذره وحال كنيد من خيلي خيلي شما رو دعا مي كنم اميدوارم شما هم بكنيد قربون شما

مژگان
ساعت16:59---23 آبان 1390
برنامه امروز نيمروز كه از پنج تا خواننده كه از جنوب اومده بودن دعوت كردن خيلي خوب بو شعر هاي خوبي مي خوندن اقاي ضيا هم امروز شاعر شده اخه خيلي شعر گفته بودبه هر حال خيلي خوب بود وبگذريم

مژگان
ساعت20:28---17 آبان 1390
اميدوارم كه حال همه شما خوب بوده باشه من برنامه اون روز رو يدم خيلي جالب بود اقاي ضيا هم كلي هنر نمايي كرد خيلي خيلي خوب بود ولي خوب الان خيلي وقته ازش گذشته ولي هنوز ازش خوشم مياد برنامه امروزتون هم خيلي خوب بود يك اقا از نيروي انتظامي اورديد ديروز كه برنامه نداشتيد كلا مگه چقدر برنامه داريد كه انقدرش هم كم مي كنن ادم چي مي تونه بگه از ما كاري بر نمياد و گرنه مي كرديم به هر حال هر جا زنگي مي كنيد بهتون خوش بگذره وخوشحال باشيداين ارزوي منه

آتنا
ساعت14:06---17 آبان 1390
من این برنامه رو ندیدم جالب بوده
حیف شدا
کاش برنامش رو می ذاشتن دانلود کنیم


لاله
ساعت12:01---16 آبان 1390
غزال زودی بیا اخه میترسم نیمروز شروع بشه

لاله
ساعت12:00---16 آبان 1390
غزال جون عکس اقا نیما رو دیدی ؟

غزال
ساعت21:00---15 آبان 1390
لاله جون اومدی راستی وضعیت شروع شد

مژگان
ساعت17:33---9 آبان 1390
امروز كه برنامه نداشتيد خيلي ناراحت شدم اخه مثل روزهاي قبل تلويزيون رو روشن كره بودم ويدم نميده به خاطر بازي هند بال چي كار ميشه كرد از اين اتفتقها زياده من ديگه زياد دارم حرف ميزنم ديگه بايد برم االهي هر جاايد خنه بر لبانتون باشه ولتون خوش باشه فداي همه شما

مژگان
ساعت17:30---9 آبان 1390
بعضي ها من تا ميام اين جا نظر ميگذارم يك جور ديگه فكر مي كنن بابا به خدا من هيچ جوري نميباشم اين رو چند دفعه گفتم وحالا هم دارم ميگم به هر حال من ديگه كاري باهاشون ندارم وكار خودم رو مي كنم اره اين موضوع كه اين جا گذاشتيد يادم ميباشد اقاي ضيا هم با اون اقاي جانباز درد دل كرده بودن به هر حال خوب يك خوره مال قديم ميباشد ولي خوب چي كار كنيم مجبوريم به همينها رو قبول كنيم م=

مژگان
ساعت10:37---6 آبان 1390
من ديگه بايد برم چون يگه واقعا حرفي براي گفتن ندارم ديگه حرف كم اوردم من خيلي شما وبرنامتون رو دوست دارم وبراي شما اين روز جمعه دعا ميكنم كه هر چه زودتر امام زمان ما بيان وجهان رو با وجود خودشون روشن كنن وان شا الله شما هم هر چي ميخوايد بهش برسين ودر كارتون موفق بشين فداي همه شما

مژگان
ساعت10:34---6 آبان 1390
سلام به همه شما اميدوارم كه حالتون حسابي خوب باشه اين مطلبها كه مال خيلي وقته الان از زمانش خيلي گذشته الن كه وقت برنامتون يك مقدار بيشتر شده خيلي خوشحال شدم اخه اولش حقيقتن خيلي كم بودن اصلا وقت براي هر كاري كم بود به هر حال دست هر كس كه اين كار رو كرده درد نكنه شنيدم برنامه هفته بع شما قشنگه من كه خيلي مشتاقم ببينم من زياد اين جا حرف ميزنم بعضي ها شاكي ميشن من بهشون گفتم كه كسي جلوي شما رو نگرفته شما هم نظر بدين سريع فقط بلدن اين طوري بگن به هر حال بگذريم

به توچه
ساعت16:56---20 مهر 1390
مینا بانظرت موافقم مژگان دیگه داری شوره شو در میاری بیشعور کسافت دیوونه

مینا
ساعت16:58---19 مهر 1390
حال همه رو بهم داری میزنی مژگان دیگه اه

زهرا
ساعت20:19---16 مهر 1390
مژگان جان خیلی نظرمیدی ولی حرفای خوبی میکی من که همه ی نظرات تو رو میخونم

سحر
ساعت16:23---16 مهر 1390
مژگان خانم تورو خدااااااااااااااااااااااااا این همه پشت سرهم ننویس این قده پرحرفی اصلا خوب نیست اونی حرفاتو میخونه یا میبینه خسته میشه خدا به داد اونی برسه که حرفاتو میشنوه حتما یا خوابش میبره یا کر میشه : بابا خسته شدیم S بابا خسته شدیم

bahar
ساعت19:47---12 مهر 1390


زهرا
ساعت17:19---8 مهر 1390
آقا نیما که نیس جوابتونو بده با اجازه من میگم برنامه ساعتش تغییر کرده خیلی زور زدن کردنش ساعت 12:20 منم نمیتونم ببینم همیشه هم به برنامه شون اس میدم ولی کو گوش شنوا والا.
راستی لاله جون تو تو همه بخش نظرات هر جا که دوس داری سوالتو بنویس آقا نیما جوابت رو میده راستی لاله من تو رو نمیشناسم احیانا؟؟


صبا
ساعت14:17---7 مهر 1390
سلام من تو تابستون برنامه نیمروز رو میدیدم اما الان نمیبینم تا اونجا هم که خبر دارم این برنامه قرار بود ساعتش عوض بشه اگه ساعتش عوض شده میشه یکی بگه ساعت چند برنامه رو میده؟؟اگه ساعت عوض نشده میشه سعی کنین 5شنبه ها برنامه بذارین که ما مدرسه ایا هم بتونیم ببینیم........

لاله
ساعت12:19---7 مهر 1390
سلام مژگان جون حرفای خیلی خوب و جالبی میگی باهات موافقم راستی من باید کجا سوال بنویسم که اقانیما جوابمو بده

لاله
ساعت12:17---7 مهر 1390
سلام مژگان جون حرفای خیلی خوب و جالبی میگی باهات موافقم راستی من باید کجا سوال بنویسم که اقانیما جوابمو بده

لاله
ساعت11:55---7 مهر 1390
تورو خدا ساعت پخش برنامه رو تغییر بدین من میرم مدرسه و دوست دارم برنامه رو ببینم تورو خدا وقتی نیروز رو نمی بینم تا مدتها دلم به حال خودم می سوزه

لاله
ساعت11:48---7 مهر 1390
سلام برنامه تون عالیه البته بااجرای علی اقا بارها ÷یامک دادم اما نخوندین می خواستم بگم بلوز سفید خیلی به علی اقا می یاد راستی چرا خانوم ها رو به برانمتون دعوت نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

زهرا
ساعت15:12---6 مهر 1390
منم نمیتونم ببینم آخه ما چه گناهی کردیم که نمیتونیم ببینیم؟؟

شهرزاد
ساعت17:19---3 مهر 1390
اااااااییییییی همه انانی که همچنان میتوانید نیمروز ببینید
اللللللللللهییییییی جزجگر بزنیییید اخه من بدبخت مدرسه دارم چیکار کنننننم؟/؟؟؟؟؟


عارفه
ساعت9:35---23 شهريور 1390
سلام خیلی باحالید و همین طور علی اقا

نفیسه
ساعت13:17---21 شهريور 1390
اقای ضیا بهترین مجریه تلویزیون هستن اجراشون حرف نداره امیدوارم برنامه نیمروز هیج وقت تموم نشه

شکیبا
ساعت20:25---20 شهريور 1390
علی آقا یه دونه باشییییی.
من که میگم همه ی برنامه هات عالیه.



فاطمه
ساعت14:26---27 تير 1390
قربون برادر زادت برم معلومه که خوشگله مخصوصا اسمش هر کی اسمش فاطمه باشه خوشگله

آهو
ساعت11:29---19 تير 1390
من که دعا میکن تو برنامه ماه رمضان هم علی آقا باشه.راستی به علی آقا بگو گزینه جوان چی شد تمام شده.

هوادار
ساعت13:03---10 تير 1390
اگه اینطوریهاست بر خلاف میلم باید بگم بهتره نیمروز تموم شه تا توی بی جنبه هم تموم شی

فاطمه
ساعت14:04---9 تير 1390
من خودم طرفدار برنامه نیمروزم اما شما دوست عزیز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دقت کردی نصف بیشتر طرفدار های علی اقا دخترن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟البته تورو قران چرا فقط 60قسمت اگه این برنامه تمرم بشه من خود کشی می کنم اگه تموم بشه .....
پاسخ نیمروز:برنامه 90 قسمت هستشش خب بعد 61 قسمت پشت سر گذاشتیم 29 قسمت مونده و اگه به روابط عمومی زنگ بزنیم بگیم ماه رمضان هم برنامه خواهد بود


مینا
ساعت20:50---7 تير 1390
واقعا اقا علی ترکوندهالهی فداش بشم

من همشهریشون هستم واقعا گلللللللللهپاسخ نیمروز:واقعا گل بودنش ثابت شده


باران
ساعت20:24---28 خرداد 1390
سلام اقای نیکبخت.من اولین باریه که به این سایت سرمیزنم یه پیشنهاد.اگرمیشه زمینه سایتوتغییربدین یه جورایی بی روحه مبنی بربی ادبی نباشه ها گفتم که یه پیشنهادبودسلام ماهم به بروبچه های نیمروز علی الخصوص علی اقابرسونین یاعلی

فاطمه
ساعت0:53---26 خرداد 1390
ببخشید این غضیه حک کردن وبلاگ چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ نیمروز:تو اون وبلاگم گفتم


کاملیا
ساعت16:23---25 خرداد 1390
آره به خدا راست می گه.همش 60قسمته.

آها تایادم نرفته داش ضیاهمچین ترکوندی که صداش ایران که چه عرض کنم جهان وورداشته.
پاسخ نیمروز:امتحان اولی بد نبود یعنی خیلی خوب ببود امتحان دوم که فرداست باید بشینم درس بخونم


گندم
ساعت12:49---25 خرداد 1390
آره راس میگه کلا 60 قسمته
پاسخ نیمروز:بابا این 60 قسمتو وللش من خودم زنگ زدم روابط عمومی پرسیدم گفت صحت نداره


مریم
ساعت10:56---25 خرداد 1390
اگه در مورد برنامه توی اینترنت search کنید نوشته 60 قسمته
پاسخ نیمروز:کاملا غلطه ثابت نشده و نمیشه


نسیم
ساعت19:48---24 خرداد 1390
سلام.برنامه شما خیلی عالیه من هم دوست ورزش ایرانی حفظ بشه با تمام احترامی که برای مرشد قائل هستم ولی نوع گفتن مشکلش اصلا خوب نبود اجری علی آقا عالیه





پاسخ نیمروز:بله حق با شماست ولی لحن پست مطلب شما به قدری زننده بود که قابل ثبت نبود آقا مرشده اگه نیتش امیرالمومنین بود نباید از پول حرفی میزد


مریم
ساعت21:57---23 خرداد 1390
خیلی خوشحالم بعد از ماه عسل برنامه ای در خور ایرانی پخش میشه-برنامه ی امروز که درباره ی موبایل بود بدی نبود.ولی ای کاش برنامتون بیش تر از60 قسمت باشه والبته با حضور اقای ضیا
پاسخ نیمروز:برنامه که کلا اوکی ولی کی گفته برنامه 60 قسمته؟


کوکو
ساعت12:31---23 خرداد 1390
خیلی قشنگه کلا قشنگه واقعا قشنگه دیووونه برنامه ام

مجنون
ساعت22:41---22 خرداد 1390
سلام خوبین؟

خوشحالم که با اینجا اشنا شدم

من برنامه ی امروز نیمروز رو ندیدم

خیلی ناراحتم میشه شما برای دانلود بذارینش؟؟

خواهش میکنم!!!پاسخ نیمروز:به خدا نتونستم ظبتش کنم


fatima
ساعت20:50---22 خرداد 1390
salam barnameye emrooooz fogholade bodali baz derakhshidage mishe barnameye emrooz dash ali o morshedo baraye download bezarid mer30

گندم
ساعت14:19---22 خرداد 1390
اااااااااااا چه ربطی داره؟کی میگه من ای ندارم.....راستی نیما من عضو شدم اما میگه عضو نیستی؟؟؟
پاسخ نیمروز:چی میگی وبلاگ رو هک کردند. داشتم درستش می کردم راستی قالب وبلاگ به شکل قبلی هست آیا؟


گندم
ساعت14:07---22 خرداد 1390
جدی جدی عااااااااااااااالی بود.....خیلی خیلی یعنی ترررررررررررررکوندن......یعنی خراااااااااااااابتم داش ضیا....

یعنی آخررررررررررررررشه

یعنی پاسخ:آره یعنی شما ایمیل ندارید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : نیما نیکبخت | تاريخ : یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:نیمروز,وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز,برنامه ی نیمروز شبکه ی سه,سایت برانامه ی نیمروز 3,www,nimrooz3,ir,شبکه ی 3, مهران مدیری,قهوه تلخ,نیمروزی ها,وبلاگ نیمروز,علی ضیاء,وبلاگ علی ضیاء,عکس علی ضیاء,روز مادر در نیمروز , دانلود کلیپ روز مادر نیمروز,نیمروز فیلم, فیلم روز مادر علی ضیاءعلی ضیاء و مادرش در نیمروز,لوگوی نیمروز, نیمروزی ها,عکس نیمروز,تقدیم به نیمروز,سید علی ضیاء,بیوگرافی علی ًیاء,بیوگرافی نیمروز,بخشی از هنر نمایی های سید علی ضیاء,خلاصه برنامه ی نیمروز,,دانلود فیلم کامل روز مادر,رو مادر,نیمروز روز مادر فیلم کامل,1390/3/18 نیمروز,خلاصه ی برنامه ی نیمروز ,خلاصه ی نوشته ی برنامه ی نیمروز,آمار وبلاگ,آمار نیمروز,آمار برنامه ی وبلاگ نیمروز,, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب